mgr Piotr Absalon



32 459 02 02
Sekretariat Burmistrza i Rady Miasta
sekretarz@radlin.pl
Sekretarzowi podlegają następujące komórki organizacyjne:
- Biuro Rady Miejskiej,
- Referat Administracyjno-Kadrowy,
- Stanowisko ds. Informatyki.
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami i referendami,
- koordynacja kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
- organizowanie prac związanych z dokonywaniem okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
- koordynacja prac związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
- nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z pracy Burmistrza do przedstawienia na sesji Rady,
- współpraca z Przewodniczącym Rady Miejskiej przy przygotowywaniu sesji Rady i nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów dla radnych,
- prowadzenie spraw związanych z współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami politycznymi i społecznymi,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
- potwierdzanie własnoręczności podpisu i zgodności kopii dokumentu z oryginałem,
- udział w sesjach Rady,
- nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na wnioski komisji Rady,
- nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na wnioski i skargi obywateli,
- nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- nadzór nad zabezpieczeniem danych osobowych w Urzędzie,
- prowadzenie spraw BHP w Urzędzie,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza,
- nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej w Urzędz
- Wersja utworzona dnia 18 czerwca 2020 o 13:37:33 przez Jarek