inż. Adam Drzeniek
INSPEKTOR
mgr Rafał Siedlaczek
PODINSPEKTOR
32 459 02 34
informatyk@radlin.pl
Do zadań Stanowiska ds. Informatyki należy utrzymanie systemu informatycznego i telekomunikacyjnego urzędu a w szczególności:
- utrzymanie sprawności sieci komputerowej,
- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego,
- zabezpieczanie danych,
- utrzymanie sprawności innych urządzeń elektronicznych w Urzędzie,
- pomoc pracownikom w korzystaniu ze sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- zarządzanie i aktualizacja strony internetowej Urzędu,
- zarządzanie i aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej Miasta,
- przygotowanie od strony technicznej sesji Rady Miejskiej i udział w sesji,
- zarządzanie kontami poczty e-mail Urzędu.
- Wersja utworzona dnia 29 czerwca 2023 o 11:18:29 przez Marek Gajda
- Wersja utworzona dnia 26 lutego 2021 o 15:00:05 przez daniel_rad
- Wersja utworzona dnia 18 czerwca 2020 o 13:40:23 przez Jarek