W sieci internet Urząd Miasta Radlin publikuje tylko wybrane rejestry. Zbiory są udostępnione pod adresem

https://eurzad.finn.pl/gmradlin/

Aby uzyskać inne dane (dot. prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów) należy skontaktować się z Urzędem (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin / telefon: 324590200 / e-mail: info@radlin.pl).

W szczególność UM Radlin prowadzi:

  • Rejestr skarg i wniosków,
  • Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • System finansowo-księgowy i system budżet,
  • Podatek leśny,
  • Podatek od nieruchomości,
  • Podatek od środków transportu,
  • Podatek rolny,
  • Dowody osobiste,
  • Ewidencja ludności,
  • Akta Stanu Cywilnego,
  • Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  • Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • Ewidencja zbiorników bezodpływowych,
  • Rejestr wyborców,
  • Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
  • Rejestr instytucji kultury,
  • Rejestr niepublicznych placówek oświatowych.