W sieci internet Urząd Miasta Radlin publikuje tylko wybrane rejestry. Zbiory są udostępnione pod adresem
https://eurzad.finn.pl/gmradlin/
Aby uzyskać inne dane (dot. prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów) należy skontaktować się z Urzędem (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin / telefon: 324590200 / e-mail: info@radlin.pl).
W szczególność UM Radlin prowadzi:
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- System finansowo-księgowy i system budżet,
- Podatek leśny,
- Podatek od nieruchomości,
- Podatek od środków transportu,
- Podatek rolny,
- Dowody osobiste,
- Ewidencja ludności,
- Akta Stanu Cywilnego,
- Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków,
- Ewidencja zbiorników bezodpływowych,
- Rejestr wyborców,
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
- Rejestr instytucji kultury,
- Rejestr niepublicznych placówek oświatowych.
- Wersja utworzona dnia 26 lutego 2021 o 14:51:15 przez daniel_rad
- Wersja utworzona dnia 15 czerwca 2020 o 11:32:22 przez daniel_rad
- Wersja utworzona dnia 15 czerwca 2020 o 11:31:19 przez daniel_rad
- Wersja utworzona dnia 15 czerwca 2020 o 11:31:18 przez daniel_rad