Akcja promocji szczepień przeciw Covid-19 – wsparcie dla KGW

Tylko do 15 września biura powiatowe ARiMR przyjmują wnioski o udzielenie wsparcia dla tych kół gospodyń wiejskich, które włączą się w akcję promocji szczepień przeciw Covid-19. Na zrealizowanie wydarzenia KGW mają czas do końca miesiąca.

Koła gospodyń wiejskich, które włączą się w akcję #Szczepimy się z KGW, mogą otrzymać 8 tyś zł na organizację lokalnego festynu, którego głównym celem jest promocja szczepień przeciw Covid-19. Wsparcie nie zależy od liczby osób zaszczepionych podczas takiego wydarzenia.

Wnioski o przyznanie pomocy trzeba składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa jeszcze tylko do 15 września 2021 r., a samo przedsięwzięcie należny zrealizować do końca września. Jeśli w trakcie wydarzenia szczepieniu podda się co najmniej 100 osób, koła będą mogły otrzymać dodatkowe pieniądze.

O pomoc finansową mogą starać się koła wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich. Trzeba jednak pamiętać, że o otrzymaniu wsparcia decyduje kolejność złożenia wniosków.

Wnioski i sprawozdania można składać osobiście, za pośrednictwem platformy ePUAP lub przesłać pocztą. Adresy skrzynek ePUAP biuro powiatowych ARiMR oraz zasady składania dokumentów dostępne są na stronie Agencji.

https://www.gov.pl/web/arimr

Złóż deklarację – Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

1 lipca rozpoczął się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację.

Złożenie deklaracji jest obowiązkowe, jeżeli twój dom posiada źródło ciepła i spalania paliw kiedykolwiek uruchomione przed 1 lipca 2021 r., na złożenie deklaracji masz 12 miesięcy. Jeżeli źródło ciepła lub spalania paliw zostanie uruchomione po 1 lipca deklarację musisz złożyć w terminie 14 dni.

Deklarację możesz złożyć osobiście we właściwym dla miejsca budynku Urzędzie Miasta/Gminy lub wysyłając listem.

Można również złożyć samodzielnie bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany, podpis elektroniczny albo e-dowód.

Poniżej adres strony internetowej, na której można wypełnić i wysłać deklarację w formie elektronicznej:

www.zone.gunb.gov.pl

Deklaracja do druku w formie papierowej:

Więcej informacji na stronie internetowej www.gunb.gov.pl

Nabór wniosków o wsparcie dla Koła Gospodyń Wiejskich

Od 1 września Koła Gospodyń Wiejskich mogą ubiegać się w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o przyznanie pomocy finansowej. Nabór będzie trwać do 30 września bądź do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację programu.

Już po raz czwarty Koła Gospodyń Wiejskich mają możliwość ubiegania się o dofinansowanie z budżetu Państwa przedsięwzięć organizowanych na potrzeby lokalnych społeczności. By uzyskać wsparcie muszą być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich. Pula środków wynosi 70 mln zł, a wysokość pomocy, które może otrzymać Koło Gospodyń Wiejskich uzależniona jest od liczby jego członków:

  • 5 tyś. zł (do 30 osób)
  • 6 tyś. zł (od 31 do 75)
  • 7 tyś. zł (ponad 75)

Wsparcie Koło Gospodyń Wiejskich może otrzymać na:

  • działalność: społeczno – wychowawczą i oświatowo – kulturalną w środowiskach wiejskich, na rzecz wszechstronnego rozwoju obszarów wiejskich;
  • rozwój przedsiębiorczości kobiet
  • inicjowanie działań na rzecz poprawy warunków życia i pracy kobiet na wsi
  • upowszechnianie i rozwijanie form współdziałania, gospodarowania i racjonalnych metod prowadzenia gospodarstw domowych
  • reprezentację interesów środowiska kobiet wiejskich wobec organów administracji publicznej
  • rozwój kultury ludowej, w tym w szczególności kultury lokalnej i regionalnej

Wniosek powinien zostać złożony we właściwym ze względu na siedzibę koła biurze powiatowym ARiMR, na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję.

Przyznana pomoc musi zostać wykorzystana do 31 grudnia 2021 r., a jej rozliczenie musi nastąpić do 31 stycznia 2022 r. poprzez złożenie do ARiMR sprawozdania.

Więcej informacji na stronie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:

https://www.gov.pl/web/arimr

eWoP – startuje nowa aplikacja Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

ARiMR

31 sierpnia 2021 r. ARiMR uruchomiła nową aplikację eWoP, która umożliwia rolnikom składanie przez internet wniosków o wypłatę pomocy przyznanej na działania inwestycyjne i premiowe finansowane z budżetu PROW 2014 – 2020. Zapewni to efektywną elektroniczną komunikację między Beneficjentem a Agencją, a także usprawni proces weryfikacji dokumentów, co w rezultacie przyspieszy wypłaty środków finansowych.

Od końca sierpnia br. elektroniczne wnioski o płatność będzie można składać w ramach następujących działań:

  • wsparcie: inwestycji w gospodarstwach rolnych; inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój; inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof; inwestycji w odtwarzanie gruntów rolnych i przywracanie potencjału produkcji rolnej zniszczonego w wyniku klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof; inwestycji w tworzenie i rozwój działalności pozarolniczej
  • pomoc: w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników; na rozpoczęcie pozarolniczej działalności gospodarczej na obszarach wiejskich; na rozpoczęcie działalności gospodarczej na rzecz rozwoju małych gospodarstw

Portal eWoP umożliwia między innymi:

  • złożenie wniosku o płatność wraz z załącznikami
  • wyświetlenie listy zapisanych i wysłanych wniosków
  • przegląd wiadomości i powiadomień wysyłanych przez ARiMR do rolnika

Do eWoP można logować się za pomocą posiadanego już loginu i hasła, które używane były dotąd przy korzystaniu z aplikacji eWniosekPlus czy IRZPlus.

Więcej informacji na stronie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:

https://www.gov.pl/web/armir

Bezpłatna mammografia w Radlinie

Narodowy Instytut Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Gliwicach zaprasza na

bezpłatną cyfrową MAMMOGRAFIĘ

Panie urodzone w latach 1952–1971, a szczególnie te panie, które w tym roku (bez względu, w którym miesiącu) obchodzą 50 urodziny*

Miejsce i termin wykonywania badań w mammobusie gliwickiego Instytutu Onkologii:

RADLIN – MOK (ul. Mariacka 9)

5, 6 października w godz.: 10.00-17.00

7 października w godz.: 8.30-15.30

Zapisy na badanie pod nr tel.: 32 278 98 96, w godz.: 7.00-15.00

Prosimy pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty oraz zdjęcia z poprzedniej mammografii – jeżeli była wykonana poza NIO Gliwice.

Gwarantujemy w naszej placówce:

  • najnowszej generacji cyfrowy mammograf Mammomat Inspiration, pozwalający uzyskać najwyższą jakość obrazu stosując bardzo niską dawkę promieniowania

(nasz mammobus jest jednym z kilku w kraju oferujących tak wysoki standard),

  • opis zdjęć przez minimum 2 lekarzy z Narodowego Instytutu Onkologii
    w Gliwicach, specjalistów w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej,
  • zapewnienie bezpłatnej opieki i dalszych niezbędnych badań w Narodowym Instytucie Onkologii w Gliwicach w przypadku wykrycia zmian w obrębie piersi.

Więcej informacji na stronie:

http://www.io.gliwice.pl/dla-pacjenta/mammografia-w-mammobusie-coi

* Mammografia finansowana jest przez NFZ w ramach Populacyjnego programu wczesnego wykrywania raka piersi.
Bezpłatne badanie przysługuje co 2 lata,
ubezpieczonym Paniom w wieku od 50 lat (liczy się tylko rok urodzenia) do 69 lat.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA EPIDEMICZNEGO OBOWIĄZUJĄCE w MAMMOBUSIE NARODOWEGO INSTYTUTU ONKOLOGII:

  • przed wejściem do mammobusu prosimy o założenie maseczki tekstylnej zasłaniającej usta
    i nos,
  • bezpośrednio przy wejściu do mammobusu rejestratorka poprosi Panią o wypełnienie ankiety epidemiologicznej, wykona u Pani pomiar temperatury oraz poprosi o dezynfekcję rąk środkami dostępnymi w mammobusie,
  • personel mammobusowy stosuje środki indywidualnej ochrony tj: maski, przyłbice, rękawiczki jednorazowe, fartuchy oraz regularnie dezynfekuje dłonie;
  • po każdym zakończonym badaniu przeprowadzana jest dezynfekcja powierzchni mammografu oraz wszelkich powierzchni dotykowych tj.: klamki, poręcze, blaty, krzesła itp.;
  • wnętrze mammobusu jest regularnie wietrzone oraz zostało wyposażone w dodatkowe urządzenie wentylacyjne i dekontaminacyjne;
  • po każdym dniu pracy wnętrze mobilnej pracowni jest dokładnie czyszczone i dezynfekowane.

UWAGA! Jeżeli obecnie lub w ciągu ostatnich 7 dni miała Pani kaszel, gorączkę, duszność, katar lub inne objawy infekcji lub w ciągu ostatnich 14 dni kontaktowała się Pani z osobą z wymienionymi objawami lub chorą na koronawirusa, prosimy o NIE ZGŁASZANIE SIĘ na badanie do mammobusu i zaplanowanie mammografii w innym terminie.

OSOBY Z OBJAWAMI INFEKCJI NIE ZOSTANĄ PRZYJĘTE NA BADANIE.

Tymczasowy Punkt obsługi MZK w Radlinie

23 września w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (w godz. 10.00-17.00) czynny będzie tymczasowy punkt obsługi Międzygminnego Związku Komunikacyjnego.  

Na miejscu będzie można wyrobić ulgowy e-bilet, aktualizować posiadaną już ulgę, czy doładować środki na koncie. Pracownicy MZK udzielą także wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej.  

Uczniowie mogą oczywiście korzystać ze stałych punktów obsługi. W punkcie MZK znajdującym się w Galerii Karuzela w Wodzisławiu-Śląskim (od poniedziałku do piątku od 6.40 do14.40), w siedzibie MZK przy ul. Przemysłowej 1 w Jastrzębiu-Zdroju (w poniedziałki od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku od 7.30 do 14.30, w piątki od 7.30 do 12.30) oraz w punkcie MZK w Małej Galerii przy Alei Piłsudskiego w Jastrzębiu-Zdroju (od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00).

Terminy posiedzeń Rady Miejskiej – wrzesień 2021 r.

XXXVII sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Radlinie odbędzie się

w dniu 28 września 2021 r. o godzinie 14.30

Posiedzenie Komisji ds. Społecznych odbędzie się

w dniu 27 września 2021 r. o godzinie 7.30

Posiedzenie Komisji Infrastruktury odbędzie się

w dniu 27 września 2021 r. o godzinie 10.00

Posiedzenie Komisji Budżetu odbędzie się

w dniu 27 września 2021 r. o godzinie 12.00

Uroczyste ślubowanie w UM Radlin

W dniu 1 września 2021 r. na sali posiedzeń Urzędu Miasta w Radlinie odbyło się uroczyste ślubowanie i wręczenie aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.

Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego otrzymało 9 nauczycieli:

  • Pani Kamila Fojt – nauczyciel Przedszkola Publicznego nr 3 im. Akademii Wesołych Bajtli w Radlinie.
  • Pani Justyna Stępień i Pani Sylwia Baran – nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 1
    im. Adama Mickiewicza w Radlinie.
  • Pani Agata Moc, Pani Judyta Plura oraz Pani Maria Tatura – nauczyciele Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie.
  • Pani Joanna Bizoń – nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 3 im. Ziemi Radlińskiej w Radlinie.
  • Pani Aneta Zawistowska i Pan Dobromir Mędrala – nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie.

W uroczystości uczestniczyła Pani Burmistrz Barbara Magiera, Pan Henryk Brachmański dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie oraz dyrektorzy placówek oświatowych: Pani Joanna Kostrzewa – dyrektor Przedszkola Publicznego nr 3 im. Akademii Wesołych Bajtli w Radlinie, Pani Aleksandra Sierny – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Radlinie, Pani Lucyna Weber – dyrektor Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie, Pan Jarosław Piszczan – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie.

Gratulujemy wszystkim nauczycielom oraz życzymy dalszych sukcesów w pracy zawodowej!

Wystawa drobnego inwentarza w Radlinie

W dniach 11-12 września br. Zrzeszenie Miłośników Drobnego Inwentarza w Radlinie zaprasza na wystawę królików, gołębi oraz drobiu ozdobnego.

Wystawa odbędzie się w Radlinie przy ulicy Korfantego 42 (teren kawiarni „Górnicza Strzecha”). Wydarzenie można zwiedzać w godzinach od 9.00 do 18.00 w sobotę oraz od 9.00 do 14.00 w niedzielę.

Na wystawie znajdą Państwo około 850 zwierząt w różnych rasach oraz odmianach barwnych. Króliki będą reprezentować między innymi rasy takie jak wiedeńskie niebieskie oraz wiele różnych ras karzełków, w gołębiach prym wiodą kingi oraz polskie pocztowe wystawowe. Spośród drobiu natomiast będzie można zobaczyć np. kurki jedwabiste. Oko cieszyć będą również bażanty oraz kaczki ozdobne. Na wystawie swoje zwierzęta pokażą również zaprzyjaźnione organizacje z Polski oraz Czech. Podczas trwania wystawy będzie również możliwość zakupu wystawowych zwierząt oraz uzyskanie więcej informacji na ich temat przez zaprzyjaźnionych hodowców.

Wstęp na wystawę dla osób dorosłych wynosi 7 zł natomiast dzieci mają wstęp wolny.

Serdecznie zapraszamy!!!

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZGK Radlin

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w dziale mieszkaniowym Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radlinie.

MIEJSCE PRACY: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie I piętro
(brak windy, wejście po schodach),ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin.
WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

  1. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
    pracy.
  2. Praca w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radlinie oraz w
    terenie, w tym wyjazdy na spotkania, oględziny, odbiory, objazdy na
    terenie miasta.
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
  4. Zatrudnienie na czas oznaczony z możliwością przedłużenia na czas
    nieoznaczony. Planowany termin zatrudnienia od 13 września 2021 r.
    ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:
  5. Bieżąca analiza płatności za najem lokali oraz prowadzenie procedury
    windykacyjnej wraz z przygotowywaniem wniosków do sądu w
    sprawach o eksmisję i ściąganie należności.
  6. Obsługa programów przeznaczonych od obsługi działu
    mieszkaniowego.
  7. Prowadzenie kart deklaracji podatku od nieruchomości dla potrzeb
    wydziału finansowego Urzędu Miasta.
  8. Rozliczanie przychodów, kosztów eksploatacji nieruchomości wraz z
    mediami.
  9. Analiza wpłat osób otrzymujących dodatek mieszkaniowy i
    współpraca z Urzędem Miasta w tym zakresie.
  10. Dokonywanie odczytów zużytej wody oraz jej rozliczanie w programie.
  11. Prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych i
    użytkowych .
  12. Przeprowadzanie przeglądów oraz utrzymanie placów zabaw i
    plenerowych siłowni w oparciu o obowiązujące przepisy.
  13. Występowanie o warunki techniczne, załatwianie spraw z dostawcami
    mediów.
  14. Analiza potrzeb remontowych w lokalach mieszkalnych
    administrowanych przez zakład.
  15. Wykonywanie obmiarów mieszkań.
  16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego
zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych – obywatelstwo państwa członkowskiego Unii
Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego,
przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) co najmniej 1 rok stażu pracy,
5) wykształcenie wyższe umożliwiające pracę na stanowisku
podinspektora
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
podinspektora,
8) umiejętność obsługi komputera,
9) znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
a) ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego
b) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali
c) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
d) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
e) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane w zakresie rozdziału
6 – utrzymanie obiektów budowlanych
f) normy PN-EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchni
g) normy PN-EN 16630 – wyposażenie siłowni plenerowych
zainstalowanych na stałe. Wymogi bezpieczeństwa i metody badań.
10) prawo jazdy kategorii B.

WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętności organizacyjne,
2) odporność na stres,
3) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
4) sumienność, rzetelność, podzielność uwagi, wysoka kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

1, Życiorys /CV/z opisem dotychczasowej kariery zawodowej oraz
dodatkowych umiejętności. W dokumentach należy podać numer
telefonu do kontaktu.

  1. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i
    doświadczenie zawodowe (oryginały do wglądu przed podpisaniem
    umowy).
  2. Oryginały lub kopie dokumentów potwierdzające co najmniej roczny
    staż pracy.
  3. Oświadczenie kandydata o spełnieniu wymagań zgodnie z art. 6
    ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.
    U. z 2019 r. poz. 1282) – (Oświadczenie – wzór nr 1).
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
    osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji oraz na czas ich ustawowej archiwizacji
    zgodnie z rzeczowym wykazem akt, a w razie zatrudnienia – w celu
    realizacji obowiązków pracodawcy związanych z zatrudnieniem,
    opatrzone własnoręcznym podpisem. (Oświadczenie – wzór nr 2),
  5. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i
    umiejętności.
    TERMIN I MIEJSCE I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
    Wymagane dokumenty kandydaci powinni składać w zamkniętych
    kopertach do dnia 09 września 2021 r. do godziny 10.00 w Zakładzie
    Gospodarki Komunalnej w Radlinie /sekretariat I piętro/.Na kopercie
    powinien być umieszczony napis: NABÓR NA STANOWISKO
    PODINSPEKTORA DZIAŁU MIESZKANIOWEGO W ZAKŁADZIE
    GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE.
    Dokumenty składane w kopii należy osobiście potwierdzić „za
    zgodność z oryginałem” tzn. wpisać powyższy zapis i podpisać.
    Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową (decyduje data
    wpływu oferty do ZGK RADLIN).
    Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą
    rozpatrywane.
    Nabór obędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o
    pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać pod nr tel. 324590259,
    324590203.
    Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 10 września 2021 r. o
    godzinie 10.00.
    INFORMACJE DODATKOWE:
  6. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku
    obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez
    kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
  7. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na
    poddanie się procedurze konkursowej.
  8. Co do osoby wybranej do zatrudnienia, zostanie skierowane
    „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru
    Karnego. Jeżeli wybrana osoba posiada aktualną informację prosimy o
    jej przedłożenie.
  9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie
    internetowej Biuletynu Informacji
    Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zakładu Gospodarki
    Komunalnej w Radlinie.
  10. Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu
    bez podania przyczyny.
  11. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na
    ww. stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia
    zatrudnienia wybranego kandydata, chyba że zostaną do tego terminu
    odebrane przez kandydata.
  12. W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne
    wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury
    naboru.
    Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Zakład
    Gospodarki Komunalnej w Radlinie jest Dyrektor Zakładu Gospodarki
    Komunalnej w Radlinie (ul. Rymera 15, 44-310 Radlin). Informacje dot.
    zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie
    internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na
    tablicach informacyjnych wywieszonych w Urzędzie oraz w formie
    udostępnianych na życzenie wydruków.

    Do pobrania: