1 października 2024 o 08:54:48 | Aktualna wersja |
---|
Treść |
---|
Bez zmian: <a href="">Referat Ekologii</a> | Bez zmian: <a href="">Referat Ekologii</a> |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li><strong>mgr inż. Władysława Rduch </strong>– kierownik | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong>266 | |
Skasowano: </strong>mail: ekologia@radlin.pl | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>mgr inż. Dominika Szmuk – Zwierżdżyńska – specjalista | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong>222</strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>inż. Jolanta Urbańczyk – referent | |
Skasowano: tel. 32 4590<strong> 266</strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>inż. Katarzyna Mura – inpektor | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong><strong> <strong>290</ strong></strong></strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>Maria Cieślik – ekodoradczyni | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong><strong> <strong>266</ strong></strong></strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>Ewa Brachmańska – punkt „Czyste Powietrze” | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong>258 | |
Skasowano: </strong>(budynek „C” Urzędu Miasta, parter) </li> | |
Skasowano: </ul> | |
| Dodano: <ul><li><p><strong> Władysława Rduch </strong>– kierownik<br />tel. 32 4590 <strong>290<br /></strong>mail: ekologia@radlin.pl</p><hr /></li><li><p> <strong>Dominika Szmuk – Zwierżdżyńska</strong> – specjalista<br />tel. 32 4590 <strong>222</ strong></p><hr /></li><li><p> <strong>Jolanta Urbańczyk</strong> – referent<br />tel. 32 4590<strong> 266</strong></p><hr /></li><li><strong>Katarzyna Mura</strong> – inpektor<br />tel. 32 4590 <strong><strong> <strong>290</ strong></strong> </strong><br /><hr /></li><li><strong>Maria Cieślik</strong> – ekodoradczyni<br />tel. 32 4590 <strong><strong> <strong>266</ strong></strong> </strong><br /><hr /></li><li><strong>Ewa Brachmańska</strong> – punkt „Czyste Powietrze” <br />tel. 32 4590 <strong>258<br /></strong>(budynek „C” Urzędu Miasta, parter) </li></ul> |
Skasowano: <a href="">Referat Gospodarki Komunalnej</a> | Dodano: <a href="">Referat Gospodarki Komunalnej</a> |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li><strong>mgr inż. Olga Grzybek – kierownik</strong> | |
Skasowano: Tel. 32 4590 <strong>251</strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>mgr inż. Agnieszka Waszyńska – referent | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong><strong> 251</strong></strong> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>mgr Mariola Chamioło – referent | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong>251 </strong></li> | |
Skasowano: </ul> | |
| Dodano: <ul><li><strong>Olga Grzybek – kierownik</strong><br />Tel. 32 4590 <strong>251</strong><br /><hr /></li><li><strong>Agnieszka Waszyńska</strong> – referent<br />tel. 32 4590 <strong><strong> 251</strong></strong><br /><hr /></li><li><strong>Mariola Chamioło</strong> – referent<br />tel. 32 4590 <strong>251 < /strong></li></ul> |
Skasowano: <a href="">Referat Inwestycji</a> | Dodano: <a href="">Referat Inwestycji</a> |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li><strong>mgr inż. Wojciech Horwacik – kierownik | |
Skasowano: </strong>tel. 32 4590 <strong>262 | |
Skasowano: </strong>mail: inwestycje@radlin.pl | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: </li> | |
Skasowano: <li>mgr inż. Monika Ryszka – inspektor | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong><strong> 250</strong>< /strong></li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>inż. Wioleta Gawin – inspektor | |
Skasowano: tel. 32 4590 <strong><strong> <strong><strong> 250</strong> </strong></strong> </strong></li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <hr> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>inż. Piotr Wilczek – podinspektor<strong> | |
Skasowano: </strong>tel. 32 4590 <strong><strong> 250</strong>< /strong></li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <strong>Do zadań Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ekologii należy prowadzenie spraw dotyczących gospodarki komunalnej, zarządzanie infrastrukturą miejską, inwestycji miejskich i prowadzenie spraw dotyczących ekologii a w szczególności:</strong> | |
Skasowano: <h5><strong>z zakresu infrastruktury: </strong></h5> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>zarządzanie drogami w zakresie określonym w artykule 20 punkty 4 do 14 oraz punkt 2 (dla remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich) i punkt 16 ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg gminnych publicznych; w zakresie remontu, utrzymania, ochrony, oznakowania dróg gminnych wewnętrznych oraz wydawania zezwoleń na lokalizację urządzeń i obiektów budowlanych nie związanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na zajęcie tych dróg dla prowadzenia robót,</li> | |
Skasowano: <li>zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej, oświetleniem dróg i placów, sygnalizacją świetlną,</li> | |
Skasowano: <li>zarządzanie ciekami wodnymi,</li> | |
Skasowano: <li>utrzymanie ścieżek rowerowych,</li> | |
Skasowano: <li>prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem w związkach międzygminnych,</li> | |
Skasowano: <li>nadzór w zakresie funkcjonowania komunikacji autobusowej,</li> | |
Skasowano: <li>prowadzenie spraw związanych ze szkodami górniczymi,</li> | |
Skasowano: <li>prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami za wypadki i szkody powstałe na drogach zarządzanych przez Urząd Miasta,</li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <h5><strong>z zakresu ekologii:</strong></h5> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>ochrona i kształtowanie środowiska, w tym:</li> | |
Skasowano: <li>wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,</li> | |
Skasowano: <li>ochrona środowiska przed odpadami,</li> | |
Skasowano: <li>utrzymywanie porządku i czystości,</li> | |
Skasowano: <li>opiniowanie planów ruchu zakładów górniczych,</li> | |
Skasowano: <li>obsługa Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,</li> | |
Skasowano: <li>prowadzenie spraw związanych z opieką nad bezdomnymi zwierzętami,</li> | |
Skasowano: <li>przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,</li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <h5><strong>z zakresu gospodarki komunalnej:</ strong></h5> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>nadzorowanie i rozliczanie zadań zleconych przez Urząd Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Radlinie,</li> | |
Skasowano: <li>weryfikacja projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza przygotowywanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie.</li> | |
Skasowano: </ul> | |
Skasowano: <h5><strong>z zakresu inwestycji:</ strong></h5> | |
Skasowano: <ul> | |
Skasowano: <li>przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla obiektów kubaturowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, dróg, ulic i parkingów Miasta ujętych w budżecie Miasta w celu ich realizacji a wynikających z przepisów prawa budowlanego,</li> | |
Skasowano: <li>przygotowywanie merytorycznej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przygotowywanych inwestycji,</li> | |
Skasowano: <li>współpraca przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych,</li> | |
Skasowano: <li>prowadzenie stałej kontroli przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych,</li> | |
Skasowano: <li>przekazywanie zakończonych inwestycji w użytkowanie administratorom obiektów,</li> | |
Skasowano: <li>współpraca przy opracowywaniu projektów planów rozwoju i innych dokumentów strategicznych dla gminy,</li> | |
Skasowano: <li>wykonywanie czynności właściwych dla gminy zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,</li> | |
Skasowano: <li>opiniowanie podziału nieruchomości gruntowych.</li> | |
Skasowano: </ul> | |
| Dodano: <ul><li><strong>Wojciech Horwacik – kierownik <br /></strong>tel. 32 4590 <strong>262<br /></strong>mail: inwestycje@radlin.pl<br /><hr /></li><li><strong>Monika Ryszka</strong> – inspektor<br />tel. 32 4590 <strong><strong> 250</strong>< /strong></li></ul><hr /><ul><li><strong>Wioleta Gawin</strong> – inspektor <br />tel. 32 4590 <strong><strong> <strong><strong> 250</strong> </strong></strong></strong> </li></ul><hr /><ul><li><strong>Piotr Wilczek</strong> – podinspektor<strong><br /></strong>tel. 32 4590 <strong><strong> 262</strong>< /strong></li></ul> |
| Dodano: <p><strong>Do zadań Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ekologii należy prowadzenie spraw dotyczących gospodarki komunalnej, zarządzanie infrastrukturą miejską, inwestycji miejskich i prowadzenie spraw dotyczących ekologii a w szczególności: </strong></p> <h5><strong>z zakresu infrastruktury: </strong></h5> <ul><li>zarządzanie drogami w zakresie określonym w artykule 20 punkty 4 do 14 oraz punkt 2 (dla remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich) i punkt 16 ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg gminnych publicznych; w zakresie remontu, utrzymania, ochrony, oznakowania dróg gminnych wewnętrznych oraz wydawania zezwoleń na lokalizację urządzeń i obiektów budowlanych nie związanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na zajęcie tych dróg dla prowadzenia robót,</li>< li>zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej, oświetleniem dróg i placów, sygnalizacją świetlną,</ li><li>zarządzanie ciekami wodnymi,</li> <li>utrzymanie ścieżek rowerowych,</ li><li>prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem w związkach międzygminnych,< /li><li>nadzór w zakresie funkcjonowania komunikacji autobusowej,< /li><li>prowadzenie spraw związanych ze szkodami górniczymi,< /li><li>prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami za wypadki i szkody powstałe na drogach zarządzanych przez Urząd Miasta,</li>< /ul><h5><strong>z zakresu ekologii:</strong> </h5><ul><li>ochrona i kształtowanie środowiska, w tym:</li><li>wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,</li><li>ochrona środowiska przed odpadami,</li> <li>utrzymywanie porządku i czystości,</ li><li>opiniowanie planów ruchu zakładów górniczych,< /li><li>obsługa Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,< /li><li>prowadzenie spraw związanych z opieką nad bezdomnymi zwierzętami,< /li><li>przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,< /li></ul><h5><strong>z zakresu gospodarki komunalnej:</ strong></h5>< ul><li>nadzorowanie i rozliczanie zadań zleconych przez Urząd Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Radlinie,</li> <li>weryfikacja projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza przygotowywanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie.</li> </ul><h5><strong>z zakresu inwestycji:</ strong></h5>< ul><li>przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla obiektów kubaturowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, dróg, ulic i parkingów Miasta ujętych w budżecie Miasta w celu ich realizacji a wynikających z przepisów prawa budowlanego,< /li><li>przygotowywanie merytorycznej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przygotowywanych inwestycji,</ li><li>współpraca przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych,< /li><li>prowadzenie stałej kontroli przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych,< /li><li>przekazywanie zakończonych inwestycji w użytkowanie administratorom obiektów,</li> <li>współpraca przy opracowywaniu projektów planów rozwoju i innych dokumentów strategicznych dla gminy,</li><li>wykonywanie czynności właściwych dla gminy zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,< /li><li>opiniowanie podziału nieruchomości gruntowych.</li></ul> |