Wstępne konsultacje rynkowe dotyczące „Narzędzia do analizy map i baz danych dla wsparcia poboru podatku od nieruchomości lub/i opłaty za odpady komunalne”

OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH

Zamawiający:
Miasto Radlin

Sprawę prowadzi: Piotr Absalon – Sekretarz Miasta, tel. 32 4590202, e-mail sekretarz@radlin.pl

Korespondencję w sprawie wstępnych konsultacji rynkowych proszę opatrywać dopiskiem: ,,Wstępne konsultacje rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostarczenie Narzędzia do analizy map i baz danych dla wsparcia poboru podatku od nieruchomości lub/i opłaty za odpady komunalne”

I. Podstawa prawna:

Wstępne konsultacje rynkowe przeprowadza się na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), oraz zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego Regulaminem przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych.

II. Cel i przedmiot wstępnych konsultacji rynkowych:

1. Zamawiający ogłasza, że planuje przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego dotyczącej Narzędzia do analizy map i baz danych dla wsparcia poboru podatku od nieruchomości lub/i opłaty za odpady komunalne. Opis systemu/systemów stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

2. Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest:

a) pozyskanie przez Zamawiającego informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
b) weryfikacja możliwości realizacji Wyzwania przy przyjętych założeniach
c) rozpoznanie wysokości kosztów wykonania systemu/systemów.

3. Zamawiający spodziewa się, że konsultacje rynkowe pozwolą na:
a) uzyskanie niezbędnych informacji o charakterze technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz ekonomicznym,

b) zebranie innych informacji służących do opracowania dokumentacji planowanego postępowania,
c) określenia najważniejszych warunków umowy na realizację zamówienia.
4. Wstępne konsultacje rynkowe mają na celu określenie najlepszych i najnowocześniejszych, najkorzystniejszych technicznie, technologicznie, organizacyjnie oraz ekonomicznie rozwiązań w wyżej określonym zakresie.

III. Zgłoszenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych

1. Warunkiem udziału podmiotu (Uczestnika) we wstępnych konsultacjach rynkowych jest w szczególności złożenie zgłoszenia na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia w terminie do 21 maja 2023 r. do godziny 24.00 Zgłoszenie należy przesłać, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretarz@radlin.pl, dw informatyk@radlin.pl

2. Zgłoszenie należy wypełnić w języku polskim.

3. Każdy podmiot zgłaszający się może wypełnić tylko jeden wniosek. W przypadku, gdy podmiot przesłał więcej niż jeden wniosek i nie oświadczył, iż wycofuje poprzednio złożone wnioski, za ostateczny uznaje się ostatni przesłany w terminie do przyjmowania zgłoszeń.
4. Podmiot zgłaszający się ponosi wszelkie koszty związane ze zgłoszeniem i uczestnictwem we wstępnych konsultacjach rynkowych.

IV. Komunikacja – przebieg wstępnych konsultacji rynkowych

1. Podczas wstępnych konsultacji rynkowych komunikacja między Zamawiającym a Uczestnikami odbywa się przy użyciu platformy przeznaczonej do spotkań online zapewniającej dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu zaproponowanej przez Uczestnika np. Teams, Zoom. Spotkanie zorganizuje Uczestnik. Jeśli Uczestnik nie zaproponuje rozwiązania i nie zorganizuje spotkania, to spotkanie zorganizuje Zamawiający.

V. Przebieg wstępnych konsultacji rynkowych

1. Wstępne konsultacje rynkowe będą prowadzone w sposób zapewniający zachowanie
uczciwej konkurencji i równego traktowania podmiotów uczestniczących oraz oferowanych przez nie rozwiązań.

2. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w języku polskim. Jeśli osoby reprezentujące podmiot podczas wstępnych konsultacji rynkowych nie posługują się językiem polskim, podmiot powinien we własnym zakresie i na własny koszt zapewnić
udział tłumacza podczas wstępnych konsultacji rynkowych. Wszelkie dokumenty składane podczas wstępnych konsultacji rynkowych przez podmiot należy sporządzić w języku polskim, a jeśli sporządzono je w innym języku, należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

3. Wstępne konsultacje rynkowe przeprowadzone będą w formie indywidualnych spotkań on-line z podmiotami przyjętymi przez Zamawiającego do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych za pomocą wskazanych przez Uczestników narzędzi komunikacji elektronicznej, zapewniających dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym wszystkich osób uczestniczących w spotkaniu np. Team, Zoom.

Zamawiający uzgodni terminy indywidualnych spotkań z przyjętymi podmiotami. Przewiduje się co najmniej jedno spotkanie z każdym Uczestnikiem, przy zastrzeżeniu w razie potrzeby możliwości organizowania spotkań dodatkowych.

Zakłada się zakończenie WKR do dnia 26 maja 2023 r.

4. Podmioty biorące udział we wstępnych konsultacjach rynkowych mogą przekazać, Zamawiającemu przed spotkaniem pisemnie lub w formie elektronicznej informacje prowadzące do osiągnięcia celów WKR. Informacje takie powinny być określone jako
„Informacje o najlepszych, najnowocześniejszych, najkorzystniejszych technologicznie, technicznie organizacyjnie oraz ekonomicznie rozwiązaniach rynkowych”.


5. Zamawiający zastrzega, że informacje pozyskane od podmiotów uczestniczących we wstępnych konsultacjach rynkowych mogą zostać w części lub w całości wykorzystane do opisu przedmiotu zamówienia, określenia warunków zamówienia lub umowy, jaką Zamawiający będzie chciał zawrzeć z wybranym Uczestnikiem. Podmiot uczestniczący we wstępnych konsultacjach rynkowych uprawnia Zamawiającego do wykorzystania tych informacji w wyżej wymieniony sposób. Powyższe dotyczy również wykorzystania utworu, jeśli został przekazany Zamawiającemu podczas wstępnych konsultacji rynkowych.

6. Podmioty zaproszone do wstępnych konsultacji rynkowych zobowiązują się do zachowania w tajemnicy materiałów i informacji ujawnionych przez Zamawiającego. Podmioty uczestniczące we wstępnych konsultacjach rynkowych zobowiązane są –
najpóźniej z chwilą przekazania Zamawiającemu informacji, które stanowią dla nich tajemnicę przedsiębiorstwa lub informacje poufne – zastrzec charakter tych informacji.


7. Zamawiający ma prawo w każdej chwili z dowolnych przyczyn, bez podania uzasadnienia, do odwołania, przerwania lub zakończenia wstępnych konsultacji rynkowych.


8. Zamawiający ma prawo w każdej chwili, bez podania uzasadnienia, zrezygnować z prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych z danym podmiotem, jeśli uzna, że nie prowadzą one do osiągnięcia celów konsultacji. Zamawiający nie ma obowiązku
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wyniku przeprowadzonych wstępnych konsultacji rynkowych.

9. Udział we wstępnych konsultacjach rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się o udzielenie jakiegokolwiek zamówienia publicznego w przyszłości, w tym planowanego zamówienia publicznego.

10. Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ani nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu art. 66
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

IV. Dane osobowe.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy ogłoszeniu o wstępnych konsultacjach rynkowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.L.2016.119.1, sprost. Dz.U.UE.L.2018.127.2 i Dz.U.UE.L.2021.74.35) (w skrócie ,,RODO”), informuję, że:

1. Administratorem danych jest …………………

2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Andrzej Hajm – tel. 324590235, e-mail iod@radlin.pl

3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP);

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji ze wstępnych konsultacji rynkowych;

5. Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust.3
RODO;

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

1) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach
określonych w art. 17 RODO;

4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem we
wstępnych konsultacjach rynkowych; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.

Załączniki:

Zgromadzenie publiczne (7.06.2023)

7 czerwca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne.

Zgromadzenie publiczne (6.06.2023)

6 czerwca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne.

Zgromadzenie publiczne (5.06.2023)

5 czerwca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędą się zgromadzenie publiczne.

Zgromadzenie publiczne (2.06.2023)

Informujemy, że 2 czerwca 2023 r. od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Rozpoczynamy końcowy etap sprzedaży węgla

Informujemy, że Miasto Radlin będzie prowadziło sprzedaż końcową węgla, który pozostał na stanie po zakończonej sprzedaży w ramach zakupu preferencyjnego.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zakupu preferencyjnego paliwa stałego dla gospodarstw domowych w ramach sprzedaży końcowej:

– wnioski o zakup preferencyjny złożone przed rozpoczęciem sprzedaży końcowej pozostawia się bez rozpoznania;

– wnioski o zakup w ramach „sprzedaży końcowej” można składać od dnia 11 maja do dnia 30 czerwca 2023 r. Można to zrobić osobiście w Urzędzie Miasta (budynek C, pok. nr 2), lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (skrzynka ePUAP lub mail: wegiel@radlin.pl ). Wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

– wnioski o zakup rozpatrywane są przez gminę w kolejności wpłynięcia do wyczerpania ilości paliwa stałego przeznaczonego do sprzedaży końcowej;

– szacunkowa ilość węgla przeznaczonego do sprzedaży końcowej to około 50 ton;

– ilość węgla przeznaczonego do sprzedaży końcowej nie zostanie zwiększona;

– cena za 1 tonę węgla to 1 600,00 zł;

– do sprzedaży końcowej, stosuje się odpowiednio przepisy art. 5, art. 6, art. 8 ust. 1, art. 9 ust. 1, art. 10 ust. 1 pkt 1–5, art. 11, art. 12, art. 13 ust. 1 i 4–9 oraz art. 14 ust. 1, 3 i 4 ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2236, z późn. zm.). W związku z powyższym m. in.:

– do sprzedaży końcowej nie stosuje się ograniczeń ilości paliwa stałego dostępnej dla jednego gospodarstwa domowego w ramach zakupu preferencyjnego (można zakupić dowolną ilość węgla);

– do sprzedaży końcowej nie stosuje się ograniczeń wynikających z oświadczenia,
że wnioskodawca ani żaden członek jego gospodarstwa domowego, na rzecz którego jest dokonywany zakup preferencyjny, nie nabyli paliwa stałego na sezon grzewczy przypadający na lata 2022-2023, po cenie niższej niż 2000 zł brutto za tonę w ilości co najmniej takiej jak określona w przepisach wydanych na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2236, z późn. zm.).

– po weryfikacji wniosku na wskazany we wniosku numer telefonu i/lub adres e-mail zostanie przekazana informacja o wyniku weryfikacji;

– po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji, należy dokonać płatności na specjalny numer konta:

16 8436 0003 0000 0026 8038 0059

– po otrzymaniu płatności od mieszkańca, ponownie wyślemy sms i/lub e-mail o możliwości odbioru faktury;

– faktura będzie niezbędna dla dokonania odbioru zakupionego węgla w miejscu jego składowania!

Skład węgla dla mieszkańców Radlina:

TOMEX CENTRUM OPAŁU

ul. Marklowicka 34c, Wodzisław Śląski

– po odebraniu faktury, skontaktuje się z Tobą skład opału (Tomex Centrum Opału) w kwestii ustalenia daty odbioru węgla.

– zorganizuj transport węgla do swojej posesji we własnym zakresie.

Do pobrania:

Zgromadzenie publiczne (1.06.2023)

Informujemy, że w dniu  1 czerwca 2023 r. od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Zgromadzenie publiczne (31.05.2023)

31 maja 2023 r. od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Zgromadzenie publiczne (30.05.2023)

Informujemy, że 30 maja 2023 r. od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne