Zgromadzenie publiczne (20.07.2023)

Informujemy, że 20 lipca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy (Jaśminowa, Rybnicka)

Burmistrz Radlin informuje, że zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344) na stronie internetowej www.radlin.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Radlin przy ul. J. Rymera 15 wywieszony został na okres 21 dni wykaz nieruchomości położonych w Radlinie przy ul. Jaśminowej i Rybnickiej przeznaczonych do oddania w dzierżawę.

Do pobrania:

Zgromadzenie publiczne (21.07.2023)

21 lipca 2023 r. od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Projekt „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o OZE” – deklaracja

Projekt OZE

Serdecznie dziękujemy za udział w spotkaniu poświęconym projektowi “Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie gminy Nędza, Gminy Lubomia oraz Gminy Radlin”, jakie odbyło się 20.06.2023 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Radlinie.

Poniżej publikujemy wstępną deklarację uczestnictwa w projekcie, którą mogą Państwo pobrać i wypełnić.
Wypełnione deklaracje prosimy:

  • przesłać na adres na info@radlin.pl
  • dostarczyć wydruk wypełnionej deklaracji do kancelarii Urzędu Miasta Radlin

Zgromadzenie publiczne (19.07.2023)

Informujemy, że 19 lipca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne.

Zgromadzenie publiczne (18.07.2023)

Informujemy, że 18 lipca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne.

Zgromadzenie publiczne (17.07.2023)

Informujemy, że 17 lipca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne

Dodatkowe miejsca w projekcie „Słoneczny Radlin i Rydułtowy”!

Serdecznie zapraszamy do złożenia deklaracji wraz z ankietą udziału w projekcie Słoneczny Radlin i Rydułtowy.

Po przeprowadzonych inspekcjach technicznych, mamy 8 wolnych miejsc dla mieszkańców Radlina, którzy są zdecydowani na montaż następujących instalacji:

  • kolektory słoneczne z zasobnikiem 300 l (4 wolne miejsca)
  • kolektory słoneczne z zasobnikiem 400 l (1 wolne miejsce)
  • pompa ciepła do ciepłej wody użytkowej (2 wolne miejsca)
  • panele fotowoltaiczne o łącznej mocy 2,75 kW (1 wolne miejsce)

Całkowity koszt dla mieszkańca :
15% kosztów urządzenia z montażem + podatek VAT + koszt inspekcji technicznej.

Deklarację należy pobrać w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miasta w Radlinie (budynek C), a następnie wypełnić i złożyć w kancelarii urzędu.

Decyduje kolejność zgłoszeń do wyczerpania wolnych miejsc.

Poniżej tabela ze szczegółowym wskazaniem wkładu własnego Mieszkańca na wolnych instalacjach.

Rodzaj instalacjiMiejsce instalacjiInstalacja netto po przetargu (15% kosztów urządzenia)VATDokumentacja mieszkaniecWkład mieszkańca po przetargu (instalacja + VAT + dokumentacja)
PV 2,75na budynku1 872,00 zł998,40 zł49,90 zł2 919,80 zł
Kolektor 300na budynku2 605,50 zł1 389,60 zł72,20 zł4 067,30 zł
Kolektor 400na gruncie3 160,50 zł4 846,10 zł72,20 zł8 078,80 zł
Pompa ciepła do c.w.u.6 450,00 zł3 440,00 zł74,10 zł9 964,10 zł

Rusza kolejna edycja „Letnich Półkolonii dla Seniorów”!

Już po raz trzeci ruszają „Letnie Półkolonie dla Seniorów” w Radlinie. W dniach 7 i 8 lipca zaproponujemy specjalne atrakcje dla mieszkańców 60+. Odbędzie się spotkanie integracyjne oraz wycieczka do Pszczyny i goczałkowickich Ogrodów Kapias.
Szczegóły na plakacie i w regulaminie.

Regulamin rekrutacji uczestników wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów”

III edycja

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji, warunki uczestnictwa w ramach wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów” realizowanego przez Miasto Radlin.
  2. Półkolonie realizowane są w terminie 07.07.2023 r. – 08.07.2023 r.
  3. Wszystkie sprawy nieobjęte niniejszym regulaminem rozstrzyga Koordynator wydarzenia.

§2

Uczestnictwo

  1. Uczestnikiem III edycji wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów” mogą być osoby, które spełniają łącznie poniższe kryteria:
    1. złożą prawidłowo wypełnione dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy i oświadczenia uczestnika, stanowiące załączniki 1 i 2 do niniejszego regulaminu);
    2. w chwili złożenia formularza zgłoszeniowego mają ukończone 60 lat;
    3. zamieszkują na terenie Miasta Radlin;
    4. zapoznały się z regulaminem wydarzenia.
  2. Kryterium weryfikowane jest na podstawie dokumentów rekrutacyjnych składanych przez uczestnika przed przystąpieniem do udziału w wydarzeniu.
  3. Przyjęcie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału w wydarzeniu.
  4. Osoba zakwalifikowana zostanie poinformowana o tym telefonicznie lub mailowo.
  5. Osoba zakwalifikowana na „Letnie półkolonie dla Seniorów” staje się uczestnikiem, któremu przysługują prawa i obowiązki określone w niniejszym regulaminie.

§3

Rekrutacja

  1. Rekrutacja uczestników będzie prowadzona przez Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Radlin w terminie do 3 lipca 2023 r.
  2. O zakwalifikowaniu kandydatów do uczestnictwa w wydarzeniu decydować będzie kolejność zgłoszeń oraz spełnienie przez nich kryteriów formalnych określonych w §2.
  3. W przypadku większej liczby chętnych zostanie utworzona lista rezerwowa.
  4. Formularze zgłoszeniowe przyjmowane będą w Informacji Urzędu Miasta Radlin (na parterze budynku przy ul. Józefa Rymera 15).

§4

Spotkania i wyjazdy

  1. Spotkania odbywać się będą terenie Radlina oraz poza miastem w przypadku zaplanowanych wyjazdów.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do podpisywania listy obecności na spotkaniach i warsztatach.
  3. Uczestnik jest zobowiązany do wypełnienia ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu udziału w wydarzeniu.
  4. Uczestnik jest uprawniony do nieodpłatnego udziału w wydarzeniu.
  5. Rezygnacja z uczestnictwa w wydarzeniu może nastąpić tylko w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek uczestnika.

§5

Program wydarzenia

  1. W „Letnich półkoloniach dla Seniorów” weźmie udział grupa licząca maksymalnie 25 osób.
  2. W ramach „Letnich półkolonii dla Seniorów” zrealizowane zostaną następujące działania:
    1. Dzień I: spotkanie w Centrum Usług Społecznych w Radlinie (ul. Wojciecha Korfantego 87) – poczęstunek, warsztaty i prelekcje o tematyce profilaktycznej;
    2. Dzień II: wyjazd do Pszczyny – zwiedzanie Zamku; przejazd do Goczałkowic – zwiedzanie ogrodów Kapias, obiad, powrót do Radlina.
  3. Harmonogram spotkań i wyjazdów ustalony zostanie w trybie roboczym.
  4. Realizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie oraz programie zajęć. Uczestnicy półkolonii będą o powyższych zmianach informowani i każdorazowo zostanie im przekazana ta informacja telefonicznie lub mailowo.
  5. Uczestnik półkolonii wyraża zgodę na przekazywanie mu informacji drogą telefoniczną lub elektroniczną (e-mail).

§6

Postanowienia końcowe

  1. Miasto Radlin zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do regulaminu.
  2. Regulamin zostanie udostępniony w Informacji Urzędu Miasta Radlin przy ul. Józefa Rymera 15 oraz w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 czerwca 2023r.