Informujemy, że 20 lipca od godziny 7.00 na działkach nr: 4536/419, 4534/420, 4532/428, 4530/428, 4528/429, 2642/397, 2127/98, 1920/9, 1926/9, 1335/9, 1337/6, 108, 109 odbędzie się zgromadzenie publiczne
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy (Jaśminowa, Rybnicka)
Burmistrz Radlin informuje, że zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344) na stronie internetowej www.radlin.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Radlin przy ul. J. Rymera 15 wywieszony został na okres 21 dni wykaz nieruchomości położonych w Radlinie przy ul. Jaśminowej i Rybnickiej przeznaczonych do oddania w dzierżawę.
Do pobrania:
Zgromadzenie publiczne (21.07.2023)
Projekt „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o OZE” – deklaracja
Serdecznie dziękujemy za udział w spotkaniu poświęconym projektowi “Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie gminy Nędza, Gminy Lubomia oraz Gminy Radlin”, jakie odbyło się 20.06.2023 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Radlinie.






Poniżej publikujemy wstępną deklarację uczestnictwa w projekcie, którą mogą Państwo pobrać i wypełnić.
Wypełnione deklaracje prosimy:
- przesłać na adres na info@radlin.pl
- dostarczyć wydruk wypełnionej deklaracji do kancelarii Urzędu Miasta Radlin
Zgromadzenie publiczne (19.07.2023)
Zgromadzenie publiczne (18.07.2023)
Zgromadzenie publiczne (17.07.2023)
Dodatkowe miejsca w projekcie „Słoneczny Radlin i Rydułtowy”!
Serdecznie zapraszamy do złożenia deklaracji wraz z ankietą udziału w projekcie Słoneczny Radlin i Rydułtowy.
Po przeprowadzonych inspekcjach technicznych, mamy 8 wolnych miejsc dla mieszkańców Radlina, którzy są zdecydowani na montaż następujących instalacji:
- kolektory słoneczne z zasobnikiem 300 l (4 wolne miejsca)
- kolektory słoneczne z zasobnikiem 400 l (1 wolne miejsce)
- pompa ciepła do ciepłej wody użytkowej (2 wolne miejsca)
- panele fotowoltaiczne o łącznej mocy 2,75 kW (1 wolne miejsce)
Całkowity koszt dla mieszkańca :
15% kosztów urządzenia z montażem + podatek VAT + koszt inspekcji technicznej.
Deklarację należy pobrać w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miasta w Radlinie (budynek C), a następnie wypełnić i złożyć w kancelarii urzędu.
Decyduje kolejność zgłoszeń do wyczerpania wolnych miejsc.
Poniżej tabela ze szczegółowym wskazaniem wkładu własnego Mieszkańca na wolnych instalacjach.
Rodzaj instalacji | Miejsce instalacji | Instalacja netto po przetargu (15% kosztów urządzenia) | VAT | Dokumentacja mieszkaniec | Wkład mieszkańca po przetargu (instalacja + VAT + dokumentacja) |
PV 2,75 | na budynku | 1 872,00 zł | 998,40 zł | 49,90 zł | 2 919,80 zł |
Kolektor 300 | na budynku | 2 605,50 zł | 1 389,60 zł | 72,20 zł | 4 067,30 zł |
Kolektor 400 | na gruncie | 3 160,50 zł | 4 846,10 zł | 72,20 zł | 8 078,80 zł |
Pompa ciepła do c.w.u. | – | 6 450,00 zł | 3 440,00 zł | 74,10 zł | 9 964,10 zł |
Porządek obrad LXV sesji VII Kadencji Rady Miejskiej w Radlinie
Porządek obrad
LXV sesji VII Kadencji Rady Miejskiej w Radlinie
w dniu 22 czerwca 2023 r
Do pobrania:
Rusza kolejna edycja „Letnich Półkolonii dla Seniorów”!
Już po raz trzeci ruszają „Letnie Półkolonie dla Seniorów” w Radlinie. W dniach 7 i 8 lipca zaproponujemy specjalne atrakcje dla mieszkańców 60+. Odbędzie się spotkanie integracyjne oraz wycieczka do Pszczyny i goczałkowickich Ogrodów Kapias.
Szczegóły na plakacie i w regulaminie.



Regulamin rekrutacji uczestników wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów”
III edycja
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji, warunki uczestnictwa w ramach wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów” realizowanego przez Miasto Radlin.
- Półkolonie realizowane są w terminie 07.07.2023 r. – 08.07.2023 r.
- Wszystkie sprawy nieobjęte niniejszym regulaminem rozstrzyga Koordynator wydarzenia.
§2
Uczestnictwo
- Uczestnikiem III edycji wydarzenia „Letnie Półkolonie dla Seniorów” mogą być osoby, które spełniają łącznie poniższe kryteria:
- złożą prawidłowo wypełnione dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy i oświadczenia uczestnika, stanowiące załączniki 1 i 2 do niniejszego regulaminu);
- w chwili złożenia formularza zgłoszeniowego mają ukończone 60 lat;
- zamieszkują na terenie Miasta Radlin;
- zapoznały się z regulaminem wydarzenia.
- Kryterium weryfikowane jest na podstawie dokumentów rekrutacyjnych składanych przez uczestnika przed przystąpieniem do udziału w wydarzeniu.
- Przyjęcie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału w wydarzeniu.
- Osoba zakwalifikowana zostanie poinformowana o tym telefonicznie lub mailowo.
- Osoba zakwalifikowana na „Letnie półkolonie dla Seniorów” staje się uczestnikiem, któremu przysługują prawa i obowiązki określone w niniejszym regulaminie.
§3
Rekrutacja
- Rekrutacja uczestników będzie prowadzona przez Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Radlin w terminie do 3 lipca 2023 r.
- O zakwalifikowaniu kandydatów do uczestnictwa w wydarzeniu decydować będzie kolejność zgłoszeń oraz spełnienie przez nich kryteriów formalnych określonych w §2.
- W przypadku większej liczby chętnych zostanie utworzona lista rezerwowa.
- Formularze zgłoszeniowe przyjmowane będą w Informacji Urzędu Miasta Radlin (na parterze budynku przy ul. Józefa Rymera 15).
§4
Spotkania i wyjazdy
- Spotkania odbywać się będą terenie Radlina oraz poza miastem w przypadku zaplanowanych wyjazdów.
- Uczestnicy są zobowiązani do podpisywania listy obecności na spotkaniach i warsztatach.
- Uczestnik jest zobowiązany do wypełnienia ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu udziału w wydarzeniu.
- Uczestnik jest uprawniony do nieodpłatnego udziału w wydarzeniu.
- Rezygnacja z uczestnictwa w wydarzeniu może nastąpić tylko w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek uczestnika.
§5
Program wydarzenia
- W „Letnich półkoloniach dla Seniorów” weźmie udział grupa licząca maksymalnie 25 osób.
- W ramach „Letnich półkolonii dla Seniorów” zrealizowane zostaną następujące działania:
- Dzień I: spotkanie w Centrum Usług Społecznych w Radlinie (ul. Wojciecha Korfantego 87) – poczęstunek, warsztaty i prelekcje o tematyce profilaktycznej;
- Dzień II: wyjazd do Pszczyny – zwiedzanie Zamku; przejazd do Goczałkowic – zwiedzanie ogrodów Kapias, obiad, powrót do Radlina.
- Harmonogram spotkań i wyjazdów ustalony zostanie w trybie roboczym.
- Realizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie oraz programie zajęć. Uczestnicy półkolonii będą o powyższych zmianach informowani i każdorazowo zostanie im przekazana ta informacja telefonicznie lub mailowo.
- Uczestnik półkolonii wyraża zgodę na przekazywanie mu informacji drogą telefoniczną lub elektroniczną (e-mail).
§6
Postanowienia końcowe
- Miasto Radlin zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do regulaminu.
- Regulamin zostanie udostępniony w Informacji Urzędu Miasta Radlin przy ul. Józefa Rymera 15 oraz w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 czerwca 2023r.