Konsultacje: zasady udzielania ulg w spłacie należności
Burmistrz Radlina zarządza konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie
przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie szczegółowych zasad
udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających
Miastu Radlin oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
Na podstawie art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie ( Dz.U. z 2020r. poz. 1057) oraz § 3 i § 4 uchwały Nr S.0007.043.2015
Rady Miejskiej w Radlinie z dnia 26 maja 2015r. w sprawie określenia sposobu konsultowania z radami
działalności pożytku publicznego lub z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w
art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt uchwały Rady Miejskiej w Radlinie w sprawie
przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie szczegółowych zasad
udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających
Miastu Radlin oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
Konsultacje społeczne przeprowadza się w formie umieszczenia projektu uchwały na stronie internetowej
Urzędu Miasta Radlin w zakładce „Konsultacje społeczne”.
1.
Ustala się termin rozpoczęcia konsultacji społecznych na dzień 8 lutego 2021r., a termin zakończenia na
dzień 15 lutego 2021r.
Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnego wyrażenia opinii za pomocą:
1) e-maila – na adres biurorady@radlin.pl,
2) pisma wysłanego na adres – Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin (decyduje data
wpływu do Urzędu).
Do pobrania:
Brak zmian treści (pierwsza wersja dokumentu).
Zobacz również
aa