Skip to content
Konkurs dla rolników

Konkurs dla rolników

Zapraszamy serdecznie rolników do wzięcia udziału

w XXII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza właścicieli gospodarstw rolnych, małych jak i dużych, do wzięcia udziału w XXII Edycji Ogólnokrajowego Konkursu „Bezpieczne Gospodarstwo Rolne”. Patronat honorowy nad Konkursem objął Prezydent RP Andrzej Duda.

Konkurs organizowany jest przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Państwową Inspekcją Pracy, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. Partnerem Strategicznym są AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

W dotychczasowych 21 edycjach w Konkursie udział wzięło już ponad 24 tysiące gospodarstw rolnych. Uczestnicy Konkursu mają okazję do zaprezentowania swoich warsztatów pracy
i osiągnięć zawodowych, a także zdobycia cennych nagród na każdym etapie Konkursu – regionalnym, wojewódzkim i centralnym. Główną nagrodą w Konkursie jest ciągnik rolniczy, ufundowany przez Prezesa Kasy.

Konkurs promuje zasady ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym. Jest naszym prestiżowym Konkursem spośród wielu działań prewencyjnych prowadzonych przez Kasę
na rzecz zmniejszania liczby wypadków i chorób zawodowych rolników.

Komisje złożone z pracowników instytucji zajmujących się rolnictwem dokonują w każdym gospodarstwie profesjonalnego audytu, podczas którego sprawdzą czy  
w ocenianym gospodarstwie stosowane są w praktyce zasady ochrony zdrowia i życia, a także czy wyeliminowane zostały w nim zagrożenia wypadkowe.

Ważne terminy:

25.04.2025 r. – upływa termin zgłaszania udziału w Konkursie
27.06.2025 r. – zakończenie etapu wojewódzkiego 
07-25 lipca 2025 r. – wizytacja gospodarstw finałowych (termin może ulec zmianie).

Szczegóły Konkursu na stronie internetowej www.gov.pl/krus

 Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie.

Zobacz również

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych wyżej moich danych osobowych przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celach kontaktowych i wynikających z treści formularza. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania oraz terminów wynikających z przepisów prawa. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie w formie oświadczenia złożonego tą samą drogą. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celu dopisania do bazy subskrybentów newslettera i otrzymywania cyklicznych wiadomości e-mail dot. Miasta Radlin i działalności jego jednostek organizacyjnych. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas nieokreślony, do momentu wycofania zgody. Zgodę można wycofać w każdym momencie, klikając stosowny link znajdujący się w otrzymanych wiadomościach e-mail. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie

Przejdź do contentu