Oglądasz starą wersję tego wpisu, z 31 marca 2021 o 08:34:55. Zobacz poniżej różnice pomiędzy tą wersją a wersją aktualna wersja.

Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina, dla których organem prowadzącym jest Miasto Radlin, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań do praktyki szkół
Grupą docelową jest 314 uczniów i 150 nauczycieli uczących się / pracujących w szkołach na terenie Miasta Radlin

Cel zostanie osiągnięty poprzez organizację:
-zajęć prowadzonych metodą eksperymentu, w tym wyrównawczych oraz rozszerzających podstawę programową/ kół
zainteresowań
– zajęć specjalistycznych dla uczniów z SPE
oraz
-podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli
-wyposażenie i doposażenie bazy dydaktycznej w sprzęt i materiały niezbędne do prowadzenia zajęć przyczyniających się do
rozwoju kompetencji kluczowych
EFEKTY: Nabycie przez uczniów i nauczycieli pożądanych kompetencji oraz podniesienie jakości kształcenia trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina.

Wartość dofinansowania: 659 121,43 zł

Wersja utworzona

31 marca 2021 o 08:34:55Aktualna wersja
Tytuł
Skasowano: Akademia SukcesuDodano: Do trzech razy sztuka -Akademia Sukcesu w Radlinie
Treść
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina, dla których organem prowadzącym jest Miasto Radlin, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań do praktyki szkół<br>Grupą docelową jest 314 uczniów i 150 nauczycieli uczących się / pracujących w szkołach na terenie Miasta Radlin<br><br>Cel zostanie osiągnięty poprzez organizację: <br>-zajęć prowadzonych metodą eksperymentu, w tym wyrównawczych oraz rozszerzających podstawę programową/ kół<br>zainteresowań<br>- zajęć specjalistycznych dla uczniów z SPE<br>oraz<br> -podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli<br> -wyposażenie i doposażenie bazy dydaktycznej w sprzęt i materiały niezbędne do prowadzenia zajęć przyczyniających się do<br>rozwoju kompetencji kluczowych<br>EFEKTY: Nabycie przez uczniów i nauczycieli pożądanych kompetencji oraz podniesienie jakości kształcenia trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina.</p>Bez zmian: <p>Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina, dla których organem prowadzącym jest Miasto Radlin, umożliwiająca zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wzrost ich kompetencji oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań do praktyki szkół<br>Grupą docelową jest 314 uczniów i 150 nauczycieli uczących się / pracujących w szkołach na terenie Miasta Radlin<br><br>Cel zostanie osiągnięty poprzez organizację: <br>-zajęć prowadzonych metodą eksperymentu, w tym wyrównawczych oraz rozszerzających podstawę programową/ kół<br>zainteresowań<br>- zajęć specjalistycznych dla uczniów z SPE<br>oraz<br> -podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli<br> -wyposażenie i doposażenie bazy dydaktycznej w sprzęt i materiały niezbędne do prowadzenia zajęć przyczyniających się do<br>rozwoju kompetencji kluczowych<br>EFEKTY: Nabycie przez uczniów i nauczycieli pożądanych kompetencji oraz podniesienie jakości kształcenia trzech szkołach podstawowych z terenu Radlina.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Skasowano: <!-- wp:paragraph -->Dodano: <!-- wp:list -->
Skasowano: <p><strong>Wartość dofinansowania: 659 121,43 zł </strong></p> 
 Dodano: <ul><li><strong>Wartość dofinansowania: 659 121,43 zł w tym środki UE: 622 503,57 zł</strong>< /li><li><strong>Wartość projektu 732 357,15 zł</strong></li></ul>
Skasowano: <!-- /wp:paragraph -->Dodano: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p></p>Bez zmian: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
lazyload_thumbnail_quality
Skasowano: Dodano: default

Wyjaśnienie: Znajdujące się powyżej porównania wersji wyświetlone zostały tylko w celach technicznych i nie stanowią cześć dokumentu.