Uszkodzony pojemnik na odpady komunalne - reklamacja
W przypadku uszkodzenia pojemnika na odpady komunalne podczas opróżniania przez firmę świadczącą usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości położonej na terenie Radlina, mieszkańcy mają możliwość złożenia reklamacji.
Należy wypełnić formularz reklamacji i przesłać na wskazany adres email: gke@radlin.pl. Załącznikiem do formularza reklamacji powinny być zdjęcia uszkodzonego pojemnika, wykonane przez właściciela nieruchomości.
Reklamacja zostanie przekazana do firmy świadczącej usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Radlina. Przedsiębiorca po rozpatrzeniu reklamacji skontaktuje się z osobą przesyłającą formularz zgłoszenia reklamacji do Urzędu Miasta Radlin.
Poniżej formularz reklamacji do pobrania:
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Radlin właściciel nieruchomości zobowiązany jest do utrzymania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, co realizuje przez:
- wrzucanie odpadów do pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem
- domykanie pojemników wyposażonych w klapy w celu zabezpieczenia przed dostępem wód opadowych
- prowadzenie okresowych dezynfekcji pojemników
- niedopuszczenie do przeciążenia, zalania, zalodzenia, uszkodzenia pojemników
Pojemniki można zakupić i wydzierżawić u odbiorcy odpadów:
NAPRZÓD SP. ZO.O.
SIEDZIBA FIRMY W RYDUŁTOWACH
44-280 Rydułtowy, ul.Raciborska 144b
tel:32 457 70 83, 32 457 65 53
email: naprzod@naprzod.eu
Zobacz również
aa