Skip to content
Termin na złożenie wniosków w ramach PROW 2014-2020

Termin na złożenie wniosków w ramach PROW 2014-2020

Uwaga! ARiMR PRZYPOMINA! Określono ostateczny termin na uzupełnienie wniosków o
przyznanie pomocy złożonych w ramach PROW 2014 – 2020 i pozostawionych bez rozpatrzenia w
związku z Covid-19.


W związku z wejściem w życie z dniem 15 maja 2021 r. ustawy z dnia 15 kwietnia 2021 r. o zmianie
ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2021 r. poz. 904) zmianie uległy przepisy ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu
rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju
Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz. U. z
2021 r. poz. 182 i 904).
W myśl znowelizowanych przepisów Wnioskodawcy zobowiązani są do dostarczenia dowodów na
przyznanie pomocy w terminie 60 dni od dnia wejścia w życie przepisów ww. ustawy (Dz. U. z 2021 r.
poz. 904) – nie później niż do dnia 14 lipca 2021 r.

Zmienione przepisy w szczególności dotyczą poddziałań:
4.1.3 Modernizacja gospodarstw rolnych;
4.1.1 Inwestycje w gospodarstwach położonych na obszarach Natura 2000;
4.1.2 Inwestycje mające na celu ochronę wód przed zanieczyszczeniem azotanami pochodzącymi ze
źródeł rolniczych;
5.1 Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej;
5.2 Inwestycje odtwarzające potencjał produkcji rolnej;
6.4 Wsparcie inwestycji w tworzenie i rozwój działalności pozarolniczej oraz innych.


W związku z tym Agencja prosi o niezwłoczne złożenie prawidłowo przygotowanej dokumentacji,
w szczególności kompletnej aplikacji wniosku wraz z prawidłowo wypełnionym biznesplanem,
dołączenia wymaganych załączników, w tym wszelkiego rodzaju opinii, zaświadczeń i decyzji
wydawanych przez organy administracji publicznej, tak aby skutecznie uzupełnić wszystkie braki we
wniosku we wskazanym w przepisach terminie.
W przypadku niedochowania ww. terminu, Agencja odmówi przyznania pomocy zgodnie z przepisami
Art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2021 r. o zmianie ustawy o płatnościach w ramach systemów
wsparcia bezpośredniego oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 904)

Brak zmian treści (pierwsza wersja dokumentu).

Zobacz również

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych wyżej moich danych osobowych przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celach kontaktowych i wynikających z treści formularza. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania oraz terminów wynikających z przepisów prawa. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie w formie oświadczenia złożonego tą samą drogą. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celu dopisania do bazy subskrybentów newslettera i otrzymywania cyklicznych wiadomości e-mail dot. Miasta Radlin i działalności jego jednostek organizacyjnych. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas nieokreślony, do momentu wycofania zgody. Zgodę można wycofać w każdym momencie, klikając stosowny link znajdujący się w otrzymanych wiadomościach e-mail. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie

Przejdź do contentu