Trasa rowerowa w Radlinie - coraz bliżej ukończenia
Oglądasz starą wersję tego wpisu, z 7 sierpnia 2024 o 13:11:59. Zobacz poniżej różnice pomiędzy tą wersją a wersją aktualna wersja.
Dobiegają końca prace związane z budową nowej trasy rowerowej w Radlinie. Ponad kilometrowy łącznik, biegnący wzdłuż terenów zielonych na Głożynach, połączy ul. Kostki-Napierskiego z ul. kard. Kominka. Dla rowerzystów będzie to bezpieczna i ciekawa krajobrazowo alternatywa dla ruchliwej zazwyczaj ul. Rymera.
Cała trasa (ok. 1100 m) biegnie przy płynącym obok cieku wodnym i umiejscowiona jest wśród wysokich drzew. Trasa jest pełnowymiarowa, dostosowana do jazdy na rowerze, oraz oświetlona nowoczesnymi lampami ledowymi (to kolejne miejsce w Radlinie, po pl. Radlińskich Olimpijczyków, Parku Jordanowskim czy ul. Rybnickiej, gdzie pojawiają się ekologiczne i ekonomiczne ledy).
Przy trasie pojawiły się także ławki, kosze, oraz miejsce do odpoczynku. Początek trasy przy ul. Kostki-Napierskiego to także parking dla samochodów.
Budowa trasy to kolejna odsłona projektu „Dobry klimat dla Radlina”. Jego pierwszą odsłoną była budowa nowego parku miejskiego (Parku Jordanowskiego). Kolejną – rewitalizacja Pl. Radlińskich Olimpijczyków, gdzie zamiast betonu pojawiły się już tereny parkowe i rekreacyjne, oraz właśnie trasa dla rowerów. Na oba zadania (trasa i rewitalizacja placu) miasto pozyskało 4 950 000 zł ze środków zewnętrznych. Koszt samej trasy to ok. 3 100 000 zł.
Termin zakończenia prac to połowa sierpnia. Po zakończeniu robót czekają nas jeszcze czynności odbiorowe, więc w okolicy września będzie już można z nowej trasy skorzystać.
- Wersja utworzona dnia 7 sierpnia 2024 o 13:11:59 przez Marek Gajda
- Wersja utworzona dnia 7 sierpnia 2024 o 13:11:47 przez Marek Gajda
- Wersja utworzona dnia 7 sierpnia 2024 o 13:06:14 przez Marek Gajda
Wersja utworzona
7 sierpnia 2024 o 13:11:59 | Aktualna wersja | ||
---|---|---|---|
Treść | |||
Dodano: <p></p> | |||
Skasowano: | Dodano: <!-- wp:paragraph --> | ||
Dodano: </p> | |||
Bez zmian: <p>Dobiegają końca prace związane z budową nowej trasy rowerowej w Radlinie. Ponad kilometrowy łącznik, biegnący wzdłuż terenów zielonych na Głożynach, połączy ul. Kostki-Napierskiego z ul. kard. Kominka. Dla rowerzystów będzie to bezpieczna i ciekawa krajobrazowo alternatywa dla ruchliwej zazwyczaj ul. Rymera.</p> | Bez zmian: <p>Dobiegają końca prace związane z budową nowej trasy rowerowej w Radlinie. Ponad kilometrowy łącznik, biegnący wzdłuż terenów zielonych na Głożynach, połączy ul. Kostki-Napierskiego z ul. kard. Kominka. Dla rowerzystów będzie to bezpieczna i ciekawa krajobrazowo alternatywa dla ruchliwej zazwyczaj ul. Rymera.</p> | ||
Skasowano: <p><!-- /wp:paragraph --></p> | |||
Dodano: <p> | |||
Skasowano: | Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: </p> | |||
Bez zmian: <p>Cała trasa (ok. 1100 m) biegnie przy płynącym obok cieku wodnym i umiejscowiona jest wśród wysokich drzew. Trasa jest pełnowymiarowa, dostosowana do jazdy na rowerze, oraz oświetlona nowoczesnymi lampami ledowymi (to kolejne miejsce w Radlinie, po pl. Radlińskich Olimpijczyków, Parku Jordanowskim czy ul. Rybnickiej, gdzie pojawiają się ekologiczne i ekonomiczne ledy). <br>Przy trasie pojawiły się także ławki, kosze, oraz miejsce do odpoczynku. Początek trasy przy ul. Kostki-Napierskiego to także parking dla samochodów.</p> | Bez zmian: <p>Cała trasa (ok. 1100 m) biegnie przy płynącym obok cieku wodnym i umiejscowiona jest wśród wysokich drzew. Trasa jest pełnowymiarowa, dostosowana do jazdy na rowerze, oraz oświetlona nowoczesnymi lampami ledowymi (to kolejne miejsce w Radlinie, po pl. Radlińskich Olimpijczyków, Parku Jordanowskim czy ul. Rybnickiej, gdzie pojawiają się ekologiczne i ekonomiczne ledy). <br>Przy trasie pojawiły się także ławki, kosze, oraz miejsce do odpoczynku. Początek trasy przy ul. Kostki-Napierskiego to także parking dla samochodów.</p> | ||
Skasowano: <p><!-- /wp:paragraph --></p> | |||
Dodano: <p> | |||
Skasowano: | Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: </p> | |||
Bez zmian: <p>Budowa trasy to kolejna odsłona projektu "Dobry klimat dla Radlina". Jego pierwszą odsłoną była budowa nowego parku miejskiego (Parku Jordanowskiego). Kolejną - rewitalizacja Pl. Radlińskich Olimpijczyków, gdzie zamiast betonu pojawiły się już tereny parkowe i rekreacyjne, oraz właśnie trasa dla rowerów. Na oba zadania (trasa i rewitalizacja placu) miasto pozyskało 4 950 000 zł ze środków zewnętrznych. Koszt samej trasy to ok. 3 100 000 zł.</p><p><br></p> | Bez zmian: <p>Budowa trasy to kolejna odsłona projektu "Dobry klimat dla Radlina". Jego pierwszą odsłoną była budowa nowego parku miejskiego (Parku Jordanowskiego). Kolejną - rewitalizacja Pl. Radlińskich Olimpijczyków, gdzie zamiast betonu pojawiły się już tereny parkowe i rekreacyjne, oraz właśnie trasa dla rowerów. Na oba zadania (trasa i rewitalizacja placu) miasto pozyskało 4 950 000 zł ze środków zewnętrznych. Koszt samej trasy to ok. 3 100 000 zł.</p><p><br></p> | ||
Skasowano: <p><!-- /wp:paragraph --></p> | |||
Dodano: <p> | |||
Skasowano: | Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: </p> | |||
Bez zmian: <p>Termin zakończenia prac to połowa sierpnia. Po zakończeniu robót czekają nas jeszcze czynności odbiorowe, więc w okolicy września będzie już można z nowej trasy skorzystać.</p> | Bez zmian: <p>Termin zakończenia prac to połowa sierpnia. Po zakończeniu robót czekają nas jeszcze czynności odbiorowe, więc w okolicy września będzie już można z nowej trasy skorzystać.</p> | ||
Dodano: <p> | |||
Skasowano: | Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Dodano: <p></p> |
jupiterx_header | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: 1 |
jupiterx_header_overlap | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_header_type | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_header_behavior | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_layout | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_content_full_width | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: 0 |
jupiterx_content_spacing | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: 1 |
jupiterx_sidebar_primary | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_sidebar_secondary | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_featured_image | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_meta | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_tags | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_social_share | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_author_box | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_related_posts | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_post_comments | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_title_bar_title | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_title_bar_breadcrumb | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_footer | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: 1 |
jupiterx_footer_type | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
jupiterx_footer_behavior | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: global |
lazyload_thumbnail_quality | |||
---|---|---|---|
Skasowano: | Dodano: default |
Wyjaśnienie: Znajdujące się powyżej porównania wersji wyświetlone zostały tylko w celach technicznych i nie stanowią cześć dokumentu.
Zobacz również
aa