OFICJALNA STRONA I BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ MIASTA RADLIN

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Urząd Miasta Radlin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do miejskiej strony internetowej tj. www.miasto.radlin.pl (dostępnej również pod adresem www.radlin.pl) oraz wszystkich miejskich mini-serwisów, których wydawcą jest Miasto Radlin.

Data publikacji strony internetowej: 2015-10-21

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-03-26

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-26

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki internetowej.

Informacje kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Marek Gajda (adres e-mail biuletyn@radlin.pl). Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu numer telefonu (32) 4590241. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Wszelkie prośby o udostępnienie informacji publicznych mogą być również składane przez ogólne dane kontaktowe Urzędu Miasta Radlin, dostępne w zakładce KONTAKT [LINK]

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także żądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA:

Budynek A :

Do budynku prowadzą dwa wejścia : od ul. Rymera i z parkingu za budynkiem. Od ul. Rymera podjazd bez barier architektonicznych, drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe, otwierane do środka. W korytarzu – drugie drzwi wahadłowe.

Wejście od parkingu ze schodami, niedostępne dla osób na wózkach. Dostępna poręcz dla osób z trudnościami w poruszaniu się.

Kancelaria znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego (od ul. Rymera). Cały budynek jest dostępny dla zainteresowanych (z pominięciem kancelarii tajnej i piwnic). Ze wszystkich pomieszczeń powszechnie udostępnionych mogą skorzystać osoby na wózkach (dojazd na wyższe piętra windą). Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem Parking dla niepełnosprawnych – 3 stanowiska oznaczone kolorem niebieskim i piktogramem (jedno od strony ul. Rymera, dwa od strony parkingu).  Udostępniamy usługi dla osób niesłyszących – po wcześniejszym zasygnalizowaniu takiej potrzeby.

 

Budynek B:

Do budynku prowadzi jedno wejście z parkingu przed budynkiem. Wejście ze schodami, niedostępne dla osób na wózkach. Biura znajdują się na piętrze budynku, dostęp poprzez wąskie schody. Brak windy.
Możliwość zawezwania odpowiednich urzędników z Budynku B do pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku A (przez kancelarię w budynku A). Do budynku B i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Udostępniamy usługi dla osób niesłyszących – po wcześniejszym zasygnalizowaniu takiej potrzeby.

Budynek C:

Do budynku prowadzi jedno wejście z parkingu za budynkiem A.
Na pierwszy poziom dojazd pochylnią -  pomieszczenia dostępne dla osób na wózkach (I piętro niedostępne – brak windy). Na partnerze dostępna toaleta dla niepełnosprawnych (w tym na wózkach). Do budynku C i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Udostępniamy usługi dla osób niesłyszących – po wcześniejszym zasygnalizowaniu takiej potrzeby.

Ilustracja graficzna, przedstawiająca miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych:

miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

 



Rejestr zmian dokumentu

Liczba odwiedzin niniejszej strony: 104

Oficjalna strona i Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Radlin / Realizacja: Urząd Miasta Radlin

Instrukcja obsługi / Redakcja

Działamy zgodnie z normą ISO 9001:2015.