OFICJALNA STRONA I BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ MIASTA RADLIN

Badanie satysfakcji

Zapraszamy Państwa do udziału w badaniu ankietowym dot. pomiaru satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Radlin. Ankieta składa się z kilku pytań, i jest anonimowa. Dodatkowo możecie Państwo bezpłatne, bezpośrednio z komputera połączyć się z pracownikiem Urzędu Miasta, który pomoże wypełnić ankietę.

badanie_satysfakcji_ikona_1badanie_satysfakcji_ikona_2

Pomiar satysfakcji klientów realizowany jest w ramach projektu „Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytetu V „Dobre rządzenie” Działania 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej” Poddziałania 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”



Rejestr zmian dokumentu

Liczba odwiedzin niniejszej strony: 1 226

Oficjalna strona i Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Radlin / Realizacja: Urząd Miasta Radlin

Instrukcja obsługi / Redakcja

Działamy zgodnie z normą ISO 9001:2009.