Skip to content
Regulamin przyznawania i przekazywania stypendiów dla studentów w ramach XXI edycji Programu Stypendiów Pomostowych w roku akademickim 2022/2023

Regulamin przyznawania i przekazywania stypendiów dla studentów w ramach XXI edycji Programu Stypendiów Pomostowych w roku akademickim 2022/2023

Oglądasz starą wersję tego wpisu, z 14 lipca 2022 o 13:48:04. Zobacz poniżej różnice pomiędzy tą wersją a wersją aktualna wersja.

Regulamin określa zasady, warunki i tryb przyznawania oraz wypłacania stypendiów pomostowych
przyznawanych w ramach Programu Stypendiów Pomostowych przez Fundację Edukacyjną
Przedsiębiorczości (FEP) wspólnie z: Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności (PAFW), Narodowym
Bankiem Polskim (NBP) oraz z innymi instytucjami, które przystąpią do realizacji Programu przy wsparciu
organizacyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR).
I. Postanowienia ogólne
§ 1

1. Stypendium pomostowe, zwane dalej „stypendium”, przyznawane jest tylko na okres pierwszego roku
stacjonarnych studiów I stopnia lub jednolitych magisterskich realizowanych w polskich publicznych
uczelniach akademickich1.
2. O stypendia nie mogą się ubiegać studenci podejmujący studia na kierunkach dla służb mundurowych.
§ 2
1. Stypendia pomostowe przyznaje zarząd FEP na wniosek Komisji Stypendialnej. W skład Komisji
wchodzą: po dwóch przedstawicieli PAFW i NBP, po jednym przedstawicielu KOWR i FEP oraz innych
partnerów, którzy przystąpią do udziału w Programie. Członkowie Komisji powoływani są przez zarząd
FEP na podstawie decyzji instytucji, które reprezentują.
2. Decyzja zarządu FEP w sprawie przyznawania stypendiów w XXI edycji Programu Stypendiów
Pomostowych jest ostateczna. Odwołanie od decyzji zarządu FEP jest możliwe tylko w dwóch
przypadkach:
a) jeśli podczas kwalifikowania wniosku popełniony został błąd lub
b) jeśli z winy organizacji uczestniczących w realizacji Programu wniosek nie dotarł w terminie do
FEP. Sytuacja ta dotyczy tylko tych wniosków, które zostały prawidłowo i w terminie złożone on-
line.
Odwołanie od decyzji zarządu FEP musi być dostarczone do FEP nie później, niż 14 dni od daty
ogłoszenia listy stypendystów na stronie internetowej Programu. Data ogłoszenia listy stypendystów
zamieszczona jest w harmonogramie obowiązującym w danym roku akademickim. Odwołanie może
być dostarczone za pośrednictwem poczty elektronicznej albo tradycyjnej, albo bezpośrednio do
siedziby Fundacji. W przypadku poczty tradycyjnej będzie brana pod uwagę data doręczenia
odwołania do FEP. Procedura kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona ponownie, w odniesieniu do
wniosków, których dotyczyło odwołanie, a lista stypendystów zostanie zbudowana z uwzględnieniem
wyników kwalifikowania tych wniosków
3. Regulamin pracy Komisji Stypendialnej zatwierdza zarząd FEP.
4. Informacja o przyznaniu stypendium jest wysyłana do stypendystów drogą mailową. Zbiorcza lista
stypendystów jest publikowana na stronie internetowej Programu.

Wersja utworzona

14 lipca 2022 o 13:48:04Aktualna wersja
Tytuł
Skasowano: R e g u l a m i n przyznawania i przekazywania stypendiów dla studentów w ramach XXI edycji Programu Stypendiów Pomostowych w roku akademickim 2022/2023Dodano: Regulamin przyznawania i przekazywania stypendiów dla studentów w ramach XXI edycji Programu Stypendiów Pomostowych w roku akademickim 2022/2023
Treść
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Regulamin do pobrania:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:file {"id":35179," href":"https: //miasto.radlin.pl/ wp-content/uploads/2022/07/ Regulamin-XXI- edycji-Programu- Stypendiow-Pomostowych- zmieniony.pdf" ,"displayPreview":true} -->
Skasowano: <p>Regulamin określa zasady, warunki i tryb przyznawania oraz wypłacania stypendiów pomostowych<br> przyznawanych w ramach Programu Stypendiów Pomostowych przez Fundację Edukacyjną<br> Przedsiębiorczości (FEP) wspólnie z: Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności (PAFW), Narodowym<br>Bankiem Polskim (NBP) oraz z innymi instytucjami, które przystąpią do realizacji Programu przy wsparciu<br>organizacyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR).<br>I. <strong> Postanowienia ogólne<br>§ 1</strong><br>1. Stypendium pomostowe, zwane dalej „stypendium”, przyznawane jest tylko na okres pierwszego roku<br>stacjonarnych studiów I stopnia lub jednolitych magisterskich realizowanych w polskich publicznych<br>uczelniach akademickich1.<br>2. O stypendia nie mogą się ubiegać studenci podejmujący studia na kierunkach dla służb mundurowych.< br><strong>§ 2</strong><br>1. Stypendia pomostowe przyznaje zarząd FEP na wniosek Komisji Stypendialnej. W skład Komisji<br>wchodzą: po dwóch przedstawicieli PAFW i NBP, po jednym przedstawicielu KOWR i FEP oraz innych<br>partnerów, którzy przystąpią do udziału w Programie. Członkowie Komisji powoływani są przez zarząd<br>FEP na podstawie decyzji instytucji, które reprezentują.<br>2. Decyzja zarządu FEP w sprawie przyznawania stypendiów w XXI edycji Programu Stypendiów<br>Pomostowych jest ostateczna. Odwołanie od decyzji zarządu FEP jest możliwe tylko w dwóch<br>przypadkach:<br>a) jeśli podczas kwalifikowania wniosku popełniony został błąd lub<br>b) jeśli z winy organizacji uczestniczących w realizacji Programu wniosek nie dotarł w terminie do<br>FEP. Sytuacja ta dotyczy tylko tych wniosków, które zostały prawidłowo i w terminie złożone on-<br>line.< br>Odwołanie od decyzji zarządu FEP musi być dostarczone do FEP nie później, niż 14 dni od daty<br>ogłoszenia listy stypendystów na stronie internetowej Programu. Data ogłoszenia listy stypendystów< br>zamieszczona jest w harmonogramie obowiązującym w danym roku akademickim. Odwołanie może<br>być dostarczone za pośrednictwem poczty elektronicznej albo tradycyjnej, albo bezpośrednio do<br>siedziby Fundacji. W przypadku poczty tradycyjnej będzie brana pod uwagę data doręczenia<br>odwołania do FEP. Procedura kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona ponownie, w odniesieniu do<br>wniosków, których dotyczyło odwołanie, a lista stypendystów zostanie zbudowana z uwzględnieniem<br>wyników kwalifikowania tych wniosków<br>3. Regulamin pracy Komisji Stypendialnej zatwierdza zarząd FEP.<br>4. Informacja o przyznaniu stypendium jest wysyłana do stypendystów drogą mailową. Zbiorcza lista<br>stypendystów jest publikowana na stronie internetowej Programu.</p>Dodano: <div class="wp-block- file"><object class="wp-block- file__embed" data="https:/ /miasto.radlin.pl/wp-content/ uploads/2022/ 07/Regulamin- XXI-edycji-Programu-Stypendiow- Pomostowych-zmieniony.pdf" type="application/pdf" style="width: 100%;height:600px" aria-label="Osadzone z Regulamin-XXI- edycji-Programu-Stypendiow- Pomostowych-zmieniony." ></object><a id="wp-block- file--media-9c0efd49-48a8- 4228-936d-a89d67bf60e2" href="https:/ /miasto.radlin.pl/wp-content/ uploads/2022/ 07/Regulamin- XXI-edycji-Programu-Stypendiow- Pomostowych-zmieniony.pdf" >Regulamin-XXI- edycji-Programu- Stypendiow-Pomostowych- zmieniony</a><a href="https:/ /miasto.radlin.pl/wp-content/ uploads/2022/ 07/Regulamin- XXI-edycji-Programu-Stypendiow- Pomostowych-zmieniony.pdf" class="wp-block- file__button" download aria-describedby= "wp-block-file- -media-9c0efd49- 48a8-4228-936d- a89d67bf60e2" >Pobierz</a></div>
 Dodano: <!-- /wp:file -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p><br></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p><strong> </strong></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p><br></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
lazyload_thumbnail_quality
Skasowano: Dodano: default

Wyjaśnienie: Znajdujące się powyżej porównania wersji wyświetlone zostały tylko w celach technicznych i nie stanowią cześć dokumentu.

Zobacz również

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych wyżej moich danych osobowych przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celach kontaktowych i wynikających z treści formularza. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania oraz terminów wynikających z przepisów prawa. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie w formie oświadczenia złożonego tą samą drogą. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail przez Urząd Miasta Radlin (z siedzibą przy ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin), w celu dopisania do bazy subskrybentów newslettera i otrzymywania cyklicznych wiadomości e-mail dot. Miasta Radlin i działalności jego jednostek organizacyjnych. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas nieokreślony, do momentu wycofania zgody. Zgodę można wycofać w każdym momencie, klikając stosowny link znajdujący się w otrzymanych wiadomościach e-mail. Szczegółowe zasady przetwarzania danych przedstawiono na stronie

Przejdź do contentu